Rostock — Kopenhag Bisiklet Turu Notlarım — 2

Öncekinden farklı olarak uzun yazmaya üşenip photodump olarak hazırladım bunu.

Bogø adasına geçişimiz feribotla bir kaç dakika sürdü. Adaya indiğimizde yağmur başlamıştı bile.
Daha fazla ıslanmamak için bir klişenin garajında mola verdik.
Yağmur ufak ufak devam ederken yola koluyduk. Bogø adasindan Møn adasina kisa bir kopru ile gectik.
Yol boyu manzara çok güzeldi ve bir çok defa mola verdik.
Çok güzel ve izole bir kamp yeri bulduk. Üç adet shelter eşyalarımızın gece kuru kalması için oldu.
Yiyecek hazırladık ve yedik. Ateşimiz güzel yandı. Çay içtik ve o gece güzel uyuduk.
Adadan ana karaya tekrar geçtik. bu defa büyük bir köprüden geçtik. Köprüden hemen sonra Kalvehave liman kasabasında kahve molasına karar verdik.
Şans eseri çok güzel bir kahveci bulduk ve yerel ufak bir tatlı da denedik.
Güneş açtı ve sanırım bundan sonra hep güneşli hatta sıcaktı. Köylerden geçtik. Moraller yüksek hava güzeldi.
Manzaralar her zamanki gibi ates ediyordu.
Hava güzel ısınmıştı ama su buz gibiydi yine de girdik. Haketmiştik.
Dedigim gibi bunsan sonra hava hep cok guzeldi.
Rødvig’de harika baska bir kamp alaninda kaldik. Burasi cok buyuk bir kamp alaniydi. Elektrik ve su vardi. Mutfak da fena degildi.
Bir kac guzel kasabadan gecti. Kirec madeni, deniz feneri ve ucurum kenarinda eski bir kilise gorduk.
Sonra baska ufak bir kasabada mola verdik. Yakininda bir kamp yeri bulduk. Asiri derece nemliydi. Kamp yerine gidiste yikik bir koprudan gecmek zorunda kaldik.

Bundan sonra Kopenhag güneyindeki Amager ormanındaki son kampımız var Kopenhag gezimiz var.

Kopenhag’a girerken artik cok yorulmustuk. Girisi Amager ormani tarafindan yaptik. Amager ormani kocaman bir cayir. Icinde geyikler, inekler ve tilkiler var. Sanirim yerel kuslara da yuva oluyor. Sehre asiri yakin. Hatta bir tarafindan binalar gorunuyor bile.
Arkada görünen binalar Kopehnag.
Son kapm gecemiz için özel patates közledik.

Bu son kamp gecemiz midsummer denen kutlamaların olduğu gündü. En uzun gündüzün yaşandığı gündü. Kutlamaların sesi geliyordu. Midsummer Danimarka ve İsveç için çok önemli bir gün.

Bu fotoğrafı saat gece 11'de kamp alanımızdan çektik.
Son kamp kahvesi ve ardından Kopenhag için yola çıktık.

Kopenhag’da bir evde kaldık. Hava gündüzleri aşırı sıcak akşamları ise biraz serindi. Şehri güzel gezdik. Bu şehre ikinci gelişimiz oldu. İlki Noel tatili sırasındaydı. Kopenhag’ı kışın ortası ve yaz başında ayrı ayrı deneyimledik. Genel izlenimlerimiz hep iyi oldu.

Hasan Tayyar Beşik

GCloud, AWS, Security, NodeJs, Berlin — This blog is mostly technical and multilingual. Be aware of possible and multiple typos!